асқазан ойық жарасы этиологиясы - асқазан ойық жарасының асқынулары
페이지 정보
본문
асқазан ойық жарасы этиологиясы - асқазан ойық жарасының асқынулары [Подробнее...]
Асқазан жарасының қандай кезеңдері бар. Асқазанның ойық жарасы жыл мезгілінің ауысуы кезінде және әсіресе стресс кезінде өршуі бар қайталанатын ауру.
Асқазан ойық жарасы этиологиясы, асқазан ойық жарасының асқынуларыАсқазан мен он екі елі ішектің ойық жарасы бұл асқазан-ішек шырышты қабатының бетінде жаралардың пайда болуымен сипатталатын қайталанатын патология, қабынуды тудыратын осы түзілімдер. Ауру нашарлаған кезде. Асқазан жарасының диагностикасы және емі. Асқазанның ойық жарасы асқазанның шырышты қабатында дамитын жаралар. Сондай-ақ, он екі елі ішектің ойық жарасы деп аталатын асқазаннан тыс. Классификация Орналасуына байланысты: ∙ асқазан жарасына (жүрек және ∙ ∙ subcardial бөлімдері, асқазан дене, antrum, pyloric арна); он екі елі ішектің ойық. Асқазанның ойық жарасы – асқазанның шырышты қабатында дамитын жаралар. Сондай-ақ, он екі елі ішектің ойық жарасы деп аталатын асқазаннан тыс ішектің бір бөлігінде ойық жара пайда болуы. Оңтүстік қазақстан Медицина Академиясы ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕДИЦИНА АКАДЕМИЯСЫ •ПРЕЗЕНТАЦИЯ • ТАҚЫРЫБЫ.АСҚАЗАН ОЙЫҚ ЖАРАСЫ ДАЙЫНДАҒАН:КЕНЖЕХАН Қ ТОБЫ:С-ЕІҚ- ҚАБЫЛДАҒАН: 2. Жоспар ЖОСПАР НЕГІЗГІ БӨЛІМ 1.АСҚАЗАН. Асқазан ойық жарасының асқынуы жіктелуі, дифференциалды диагностикасы. 17. Он екі елі ішектің ойық жарасы. Анықтамасы. Этиологиясы, патогенезі, клиникалық. Ойық жараның оқшаулануы: антропогендік ландшафт 1. асқазан (кардия, субкардиальды бөлім, тасқазан денесі, антральды бөлім, пилориялық канал, алдыңғы қабырға, артқы қабырға, кіші қисық, үлкен қисық); 2. ұлтабар. Бұл ферменттердің жетіспеушілігі салдарынан ас қорытудың бұзылуына әкеледі. Асқазанның және аш ішектің ойық жарасы. Асқазанның және/немесе аш. Асқазан мен 12 елі ішек жарасының морфологиялық субстраты асқазан мен 12 елі ішектің созылмалы жара ауруы болып табылады. Асқазан жарасының мөлшері бірнеше мм ден 5 -6 см дейін және одан да көп тереңдегі 20мм асады. Асқазан мен 12 елі ішек жарасының морфологиялық субстраты асқазан мен 12 елі ішектің созылмалы жара ауруы болып табылады. Асқазан жарасының мөлшері бірнеше мм ден 5 -6 см дейін және одан да көп тереңдегі 20мм асады.
баламды медресеге біл деп бердім [Читать далее...]
Адамның бір қызығы бала деген, Баланы оқытуды жек көрмедім. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет қылсын, шен алсын деп бермедім, Өзім де басқа шауып. Ақын: 85 школа астана вакансии «Баламды медресеге біл деп бердім, Шен алсын, шекпен алсын деп бермедім» — деген жолдар арқылы білімді адамның борышы шен — шекпен емес, туған халқына қызмет ету деген үлкен ордалы. Баламды медресеге біл деп бердім» деп Абай айтпақшы, қазіргі таңда медресеге ынталылар қатары сирек. Нұр Астана мешітінің қызметкері Әділхан Серікбайдың. Абай атамыздың бір өлеңінде: «Адамның бір қызығы бала деген, Баланы оқытуды жек көрмедім. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет қылсын, шен алсын деп бермедім»,-деп жырлағанындай-ақ. Хәкім Абай "Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңінде "Адамның бір қызығы – бала деген, Баланы оқытуды жек көрмедім. Баламды медресеге біл. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет қылсын, 20 ғасырдың басындағы қазақстандағы өнеркәсіптің дамуы шен алсын деп бермедім. Өзім де басқа шауып, төске өрледім, Қазақта қара сөзге дес бермедім. Баламды медресеге біл деп бердім" дейді. Медресе дегені мектеп және басқа да оқу орындары. Құрметті, ата-ана! Бүгін біздің ұл-қыздарымыз мектепке, білімнің даңғыл жолына аттанады. Бүгін. Абай атамыз: «Баламды медресеге біл деп бердім» дейді. Неге медресеге береді. Неге медресеге береді. Себебі, баланың рухани қоймасы, ең алдымен имандылықпен толуы керек. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет қылсын, шен алсын деп бермедім»,-деп жырлағанындай-ақ, бүгінде сондай мақсатта медресеге ұлдарын жіберуші ата. Атам қазақ ежелден Исламдық тұрғыда білім беретін мектеп-медреселерде тәлім-тәрбие алып өскен, соның бірі әрі бірегейі Хәкім Абай атамыз. Мына өзіміздің Талас. Абай атамыз айтқандай «баламды медресеге біл деп бердім», демекші қазақ зиялыларының білім алу жолы медресемен байланысты болған. Мысалы, Мағжан Жұмабаевты алар болсақ. Баламды медресеге біл деп бердім Оқу жылының аяғында, жылыны бір рет қана жинайтын «красканың ақшасының» өзін кешіктіріп беруші едік қой. Наурыз айының. Жасымда ғылым бар деп ескермедім — Уикипедия. Ақын: «Баламды медресеге біл деп бердім, Шен алсын, шекпен алсын деп бермедім» — деген жолдар арқылы білімді адамның борышы шен — шекпен емес, туған халқына қызмет ету деген үлкен ордалы. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет қылсын, шен алсын деп бермедім. Өзім де басқа шауып, төске ерледім, Қазақта қара сөзге дес бермедім. Еңбегіңді білерлік еш адам жоқ. Қолымды дөп сермесем, өстер ме едім? Адамның бір қызығы — бала деген, Баланы оқытуды жек көрмедім. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет.
субханаллах уа бихамдихи мағынасы, субханаллахи уа бихамдихи адада халкихи қазақша мирас жанай женгелер скачать техногендік қауіптер, қазақстан республикасындағы техногендік түзілімдер түсіндегі қызғылт сары куртка арман кітабын түсіндіру танысу, имани гүл сатып алу республика президентiнiң парламентке қатысты өкiлеттiгi республика президентi: daryn kz олимпиада 2024, daryn.kz войти неге басқа елде болуды армандайды
омар хайям қазақша өлеңдері
идеальная совместимость скорпиона
мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес
қатты қиналғанда оқылатын намаз
almaty cover show кто выступает
директор вмк алматы
.
==============================================================
~~~~~ фантастикалық кітаптар эссе ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Five Killer Quora Answers To Wooden Sash Window 24.10.21
- 다음글10 Reasons You'll Need To Be Aware Of Misted Units 24.10.21
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.