سئو کلاه سفید چیست؟
페이지 정보
본문
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
با کار بر روی بهبود هر قسمت از کشتی، با گذشت زمان، کشتی شما بهتر خواهد شد. در عین حال، شما تنها کشتی ای نیستید که تلاش می کند بهتر شود، دیگران نیز همین کار را می کنند. در رقابتی بسیار شدید و پرجمعیت، هر دستاورد و پیشرفت کوچکی قابل توجه خواهد بود. با این کار، digi ding ممکن است رتبه بالاتری در رقابت کسب کنید و به یک توصیه تبدیل شوید.
ترفندهای سئو مربوط به گذشته است ؟
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
شاید با شنیدن اسم موتور جستجو یاد گوگل بیفتید. این تا حدی درست است. اما اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم گوگل یک موتور جستجوی وب (Web Search Engine) است. موتور جستجو در حالت کلی یک برنامه است که با توجه به جستجو کاربر، نتایجی را به او نشان میدهد. در ضمن هیج اجباری نیست که مربوط به دنیای اینترنت بوده یا حتی آنلاین باشد. اما ما در حوزه سئو با موتورهای جستجوی وب سر و کار داریم.
موتور جستجو وب چیست؟
حالا کاربر وقتی درخواستی به موتور ارسال کند، یک پردازش انجام شده و از بین صفحات مختلف که Index شدهاند نزدیکترین نتایج انتخاب میشوند. موتور جستجو معمولا نتایج را در یک لیست خطی بر اساس فاکتورهایی که برای هر صفحه در نظر گرفته نمایش میدهد که به صفحه نمایش نتایج SERP گفته میشود.
بهینهسازی سایت چیست؟
ماموریت گوگل ساخت موتور جستجوی کاملی است که به مردم کمک می کند آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند، به همین دلیل است که ساختن وب سایت و استراتژی بازاریابی شما با این هدف راه حلی مناسب و تاثیرگذار است.
جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل قرار نمیگیرند. آنها با قوانین گوگل خودشان را آپدیت میکنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعملها انجام نمیدهند.
این روش مطمئنترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسبکارهای ریشهدار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی میخواهد اما اگر آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.
من در طول بیش از یکدهه فعالیت حرفه ای و مستمر در حوزه سئو همواره سعی کرده ام با این تصور که سئو فقط یک ترفند است مبارزه کنم. در حالی که ترفندها ممکن است شما را به سرعت رتبه بندی کنند، digi ding معمولاً در دراز مدت جواب نمی دهند و حتی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشند. رتبه خوب دائمی در گوگل مستلزم یک استراتژی سئو جامع وب سایت است که بر هر جنبه ای از وب سایت شما متمرکز باشد. موارد فنی، تجربه کاربری، محتوای وب سایت شما و امنیت وب سایت شما باید مرتب و بهینه شده باشند. بنابراین، برای حفظ رتبه خوب در گوگل، باید رویکردی جامع برای سئو ایجاد کنید.
سئوی جامع
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
با کار بر روی بهبود هر قسمت از کشتی، با گذشت زمان، کشتی شما بهتر خواهد شد. در عین حال، شما تنها کشتی ای نیستید که تلاش می کند بهتر شود، دیگران نیز همین کار را می کنند. در رقابتی بسیار شدید و پرجمعیت، هر دستاورد و پیشرفت کوچکی قابل توجه خواهد بود. با این کار، digi ding ممکن است رتبه بالاتری در رقابت کسب کنید و به یک توصیه تبدیل شوید.
ترفندهای سئو مربوط به گذشته است ؟
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
شاید با شنیدن اسم موتور جستجو یاد گوگل بیفتید. این تا حدی درست است. اما اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم گوگل یک موتور جستجوی وب (Web Search Engine) است. موتور جستجو در حالت کلی یک برنامه است که با توجه به جستجو کاربر، نتایجی را به او نشان میدهد. در ضمن هیج اجباری نیست که مربوط به دنیای اینترنت بوده یا حتی آنلاین باشد. اما ما در حوزه سئو با موتورهای جستجوی وب سر و کار داریم.
موتور جستجو وب چیست؟
حالا کاربر وقتی درخواستی به موتور ارسال کند، یک پردازش انجام شده و از بین صفحات مختلف که Index شدهاند نزدیکترین نتایج انتخاب میشوند. موتور جستجو معمولا نتایج را در یک لیست خطی بر اساس فاکتورهایی که برای هر صفحه در نظر گرفته نمایش میدهد که به صفحه نمایش نتایج SERP گفته میشود.
بهینهسازی سایت چیست؟
ماموریت گوگل ساخت موتور جستجوی کاملی است که به مردم کمک می کند آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند، به همین دلیل است که ساختن وب سایت و استراتژی بازاریابی شما با این هدف راه حلی مناسب و تاثیرگذار است.
جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل قرار نمیگیرند. آنها با قوانین گوگل خودشان را آپدیت میکنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعملها انجام نمیدهند.
این روش مطمئنترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسبکارهای ریشهدار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی میخواهد اما اگر آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.
من در طول بیش از یکدهه فعالیت حرفه ای و مستمر در حوزه سئو همواره سعی کرده ام با این تصور که سئو فقط یک ترفند است مبارزه کنم. در حالی که ترفندها ممکن است شما را به سرعت رتبه بندی کنند، digi ding معمولاً در دراز مدت جواب نمی دهند و حتی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشند. رتبه خوب دائمی در گوگل مستلزم یک استراتژی سئو جامع وب سایت است که بر هر جنبه ای از وب سایت شما متمرکز باشد. موارد فنی، تجربه کاربری، محتوای وب سایت شما و امنیت وب سایت شما باید مرتب و بهینه شده باشند. بنابراین، برای حفظ رتبه خوب در گوگل، باید رویکردی جامع برای سئو ایجاد کنید.
سئوی جامع
- 이전글Does Daycares By Category Sometimes Make You're feeling Stupid? 24.09.26
- 다음글The 10 Scariest Things About Multi Fuel Stoves For Sale 24.09.26
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.